به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، محمد سرگزی معاون حملونقل اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان با بیان اینکه نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مسافران را به دیده منت میپذیریم، گفت: به دلیل اهمیت بالای موضوع و تکریم مسافر این اداره کل با هزینه خود برچسبهایی را تحت عنوان سامانه نظارت بر عملکرد راننده و ناوگان با پلاک انتظامی را چاپ و دو نسخه از آن را در اختیار تمامی شرکتها و ناوگان مسافری قرار داده است، همچنین به شهرستانها ابلاغ شده است که این برچسبها را به صورت رایگان چاپ و در اختیار شرکتها و ناوگان خود قرار دهند.
وی افزود: در این برچسبها به اطلاع مسافران رسانده شده است که از چهار راه ارتباطی میتوانند نظرات خود را به اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان انعکاس دهند.
سرگزی ادامه داد: عمده مسائل و مواردی که ممکن است مسافری بخواهد در مورد آن نظر، انتقاد، پیشنهاد و شکایتی را به ثبت برساند مربوط به توقفهای طولانی غیرمجاز و یا لزوم توقف مناسب برای ادای فرایض دینی مانند توقف برای اقامه نماز و صرف افطاری و سحری میشود که البته این توقفها معمولاً به صورت منظم انجام میشود.
وی تصریح کرد: علاوه بر این دو مورد، مسافران عزیز میتوانند مشکلات جادهای پیش آمده در مسیر را از طریق راههای ارتباطی به اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان منعکس کنند.
معاون حملونقل اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان افزود: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ آماده ثبت نظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات مسافران است.